MyFreeCopyright.com Registered & Protected

понеделник, 16 януари 2012 г.

Рулца с праз лук и моркови


Прекрасни рулца със зеленчуци!

Нужни са 2 кръгли листа за баница-от по-дебелите.
2 ч.ч. нарязан праз лук на тънки ивици
1 ч.ч. настъргани моркови
малко олио
сол
щипка чубрица и джоджен

Листите се нарязват на 4 части,след това на 8-получават се общо 16 триъгълника.


В олиото се слагат заедно морковите,праза и солта.Задушават се леко до омекване.Накрая се слагат чубрицата и джоджена.От тази смес се слага по малко върху всяко триъгълниче и се разстила леко.Прегъва се от двата края и се навива на руло.

Нареждат се в тава с хартия,намазват се леко с намаслена в олио четка и се пекат до зачервяване!


Страхотно и хрупкаво вкусно мезе!Да ви е вкусно! :)

4 коментара:

  1. Много апетитни тези рулца;-)
    Такава плънка не съм правила, но съм заинтригувана;-)
    хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опитай,може да ти хареса!Поздрави и хубав ден! :)

      Изтриване
  2. Това се казва идейно мезе! В последно време на почти всичко слагам моркови и ще опитам и тази рецепта! Заповядай при мен за едни награди! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Хехех,Габи и аз съм почитател на морковите.Скоро ще пусна рецепта за същите рулца-но със сладък пълнеж с моркови!Благодаря за наградата!В съвсем скоро време ще я разпространя! Поздрави от мен и хубав ден! :))

    ОтговорИзтриване