MyFreeCopyright.com Registered & Protected

петък, 11 април 2014 г.

Пържени пилешки дробчета с лук


Признавам без да са ме питали,че за първи път пържа пилешки дробчета.Винаги досега съм ги приготвяла печени,на фурна.Дали с гъби,лук и бира или печени с майонеза ,но винаги съм ги слагала във фурната и съм ги ''забравяла'' :))) Не знаех, че дробчетата много пръскали,пукали,дори  избухвали,когато се пържат.Мама също ме посъветва,че ще пръска доста.За целта приготвих всички бойни съоръжения,капаци,салфетки,мрежест капак,специално против пръскане и зачаках.Да,но нищо не пръсна,дори един единствен път! :)))) Изпържиха си се мирно и кротко.Помислих,че огънят ми е слаб,защото предупредена,че ще пръскат-взех та го намалих.Увеличих го,та дано и на мен ми се получи като на другите,уви не би! :))) След това с леко разочарование прибрах всичкото бойно съоръжение... :)))
Може би ако се изкисват във вода или прясномляко-тогава пръскат.Когато изкисвам прясно заешко месо във вода-елате да видите как пука и пръска при пържене,нооо...с дробчетата не ми се получи пръскането.
Но вие все пак внимавайте!Аз също ще имам едно наум при пърженето им.Дробчетата,които ползвам са български,на ''Лудогорско пиле''-Добрич.Отдавна спрях да използвам бразилските дробчета.Които хем са по-евтини,хем от Бразилия чак дошли,хем са толкова ужасни,че още при миене може да се разпаднат от дори леката струя вода.
 Дробчетата се измиват леко и се слагат в купа.Посоляват се,поръсват се с черен пипер и се разбъркват.
На 500 г дробчета сложих една много голяма глава лук.Която се оказа крайно недостатъчна,след като се постопи лука при пърженето.
Поне 3 големи глави лук се нарязват на по-едри полумесеци.Запържват се в олио и се посоляват леко.След 3-4 мин,докато лукът е все още твърд и бял,се слагат посолените дробчета.Разбъркват се леко и се пържат от двете страни до зачервяване.
След като са готови се поръсват с червен пипер,сух копър и чубрица.Разбъркват  се.



*Заедно с лука може да се сложат парчета нарязан пипер/суров/-червен или зелен.

2 коментара:

  1. Много ги харесвам, жалко че у дома нямат друг почитател и изобщо не ги приготвям.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех,жалко,Марта!Точно по тази причина и аз изключвам някои ястия от менюто,нооо...понякога може да си ги приготвим и само за себе си! :)
      Поздрави и хубава цветна вечер!

      Изтриване